Prowadzenie własnej firmy, praca w nowoczesnej instytucji lub organizacji wymagają od nas ciągłego poszerzania kompetencji oraz zapoznawania z nowościami w zakresie technologii i informacji. W zależności od profilu naszej działalności, często potrzebujemy wsparcia związanego z zarządzaniem, bezpieczeństwem, oprogramowaniem – czyli systemem IT.
Aby mieć pewność, że nasza firma będzie funkcjonowała pod tym względem zgodnie z nowoczesnymi trendami i normami, warto skorzystać z pomocy profesjonalistów zajmujących się szeroko pojętą technologią informacji. Na rynku istnieje obecnie bardzo dużo firm związanych z branżą IT, dlatego szukając wsparcia warto wybrać tę, którą poleca najwięcej zadowolonych klientów.
Jednym z najbardziej zaufanych i cieszących się bardzo dobrą opinią jest zespół specjalistów z trójmiejskiej firmy Atena. Spółka ma duże doświadczenie, ponieważ działa już od 1991 roku specjalizując się w zarządzaniu dużymi projektami wdrożeniowymi w partnerstwie ze światowymi liderami IT takimi jak Microsoft i SAP.
Atena to rozwiązania „pod klucz” z zakresu back office, front office, middleware oraz business intelligence.
Jej klientami jest wiele znanych firm z sektora ubezpieczeniowego: Ergo Hestia, AVIVA, Allianz, AEGON, CONCORDIA UBEZPIECZENIA, Liberty Direct, Nordea, Warta, SKOK ubezpieczenia oraz sektora branżowego, m.in.: LOTOS, Energa, Ciech, PGNiG, Enea, czy UPC, którym Atena oferowała usługi związane z konsultingiem biznesowym, konsultingiem IT, sprzedażą hardware i software, integracją i migracją rozwiązań oraz systemów, do dziś świadcząc usługi utrzymaniowe.
Kapitałem firmy są przede wszystkim jej pracownicy – najlepsi specjaliści i konsultanci z dziedzin nowych technologii, zarządzania oraz finansów.
Atena to obecnie 400 ekspertów – w tym programistów, projektantów, administratorów baz danych i systemów i inżynierów, którzy mimo ogromnego doświadczenia nadal kształcą się i są otwarci na nowe tematy i zadania, dostosowując się do potrzeb klientów.
Ofertę firmy podzielić można na 5 głównych gałęzi:
1.Rozwiązania dla ubezpieczeń:
– Atena. Insurance Platform LIFE, której celem jest usprawnienie i podwyższenie efektywności procesów biznesowych w towarzystwie ubezpieczeń na życie, co prowadzi do zwiększenia elastyczności działania i wzrostu sprzedaży,
– Atena. Insurance Platform Non-Life, mająca prowadzić do zmniejszenia kosztów i poprawy efektywności procesów obsługowych w towarzystwie ubezpieczeń,
– Atena. Platforma Ofertowa usprawniająca i polepszająca jakość kontaktów między towarzystwem ubezpieczeń a klientem biznesowym, co w rezultacie ma zwiększyć sprzedaż i zadowolenie klientów,
– Atena.Insurance Platform SFC zwiększająca efektywność zarządzania siecią sprzedaży w towarzystwie ubezpieczeń. System to kompleksowe wsparcie procesów obsługi, rozliczeń oraz wzajemnej komunikacji z pośrednikami,
– Atena. IPEGAZ, czyli kompleksowa obsługa procesów będących na pograniczu współpracy sieci agencyjnej z TU, mająca na celu ułatwienie pracy pośrednika oraz integrację jego działań z centralnym systemem TU. Prowadzi to do wzrostu realizowanej przez pośrednika sprzedaży oraz poprawy jakości obsługi klienta,
– Atena. eKONTO mająca na celu oddanie do dyspozycji klientów TU innowacyjnych możliwości zarządzania posiadanymi polisami, a co za tym idzie doprowadzenie do przewagi konkurencyjnej TU w obszarze obsługi posprzedażowej,
– Atena. HPS, której zadaniem jest powiększenie wartości portfeli polis, klientów oraz agentów,
– Atena. Portal Kredytów Kupieckich mająca prowadzić do wzrostu zadowolenia klienta, co zapewni przewagę konkurencyjną. Rozwiązanie takie to wsparcie dla underwriterów w wydaniu szybkich i trafnych decyzji, które przyspieszają proces oceny ryzyka,
– Atena. Aztez Reader – pozwalająca na odczyt danych zawartych w polskich dowodach rejestracyjnych pojazdów,
– Cumulus – produkt gotowy do sprzedaży w perspektywie dwóch tygodni. Jest to zbiór prostych zasad projektowych, pozwalających efektywnie zamienić model sprzedażowy w model kompleksowej współpracy pomiędzy klientami i ich partnerami.
2. Rozwiązania dla biznesu:
– Business Intelligence i PerformancePoint Services – służąca do tworzenia oraz publikowania, w zależności od potrzeb – prostych i zaawansowanych raportów,
– Office 365 – pozwalający na redukcję kosztów i czasu migracji danych oraz sprawne wdrożenie systemu.
3. Rozwiązania SAP – pomocne w zakresie finansów i kontrolingu, a także elektronicznego obiegu dokumentów oraz ich archiwizacji.
4. Outsourcing IT czyli nowoczesne rozwiązania informatyczne: konsulting, analiza procesów biznesowych, projektowanie rozwiązań dedykowanych, wdrażanie i integracja systemów, szkolenia oraz wsparcie IT. Pozwala to na sprawną obsługę zgłoszeń od użytkowników oraz zarządzanie i utrzymanie systemów biznesowych i rozwiązań infrastrukturalnych IT.
5. Usługi integracyjne obejmujące analizę wstępną, analizę szczegółową, prjektowani i implementację, testy oraz usługę powdrożeniową. Wszystkie etapy realizowane są w oparciu o najbardziej zaawansowane technologie.
Atena to autorska metodologia współpracy z klientem, dzięki której specjaliści mogą trafnie rozpoznawać, nazywać oraz rozumieć procesy biznesowe.
Duże doświadczenie i jednoczesna otwartość oraz ciągłe podnoszenie kwalifikacji gwarantują klientom perfekcyjną, kompleksową obsługę przy zachowaniu bezpieczeństwa, ustalonych terminów oraz realizacji wyznaczonych celów.
Korzystając z ich usług możemy mieć pewność, że wybraliśmy najwyższą jakość, ponieważ firma stawia sobie konkretne cele, jakimi są:
– ciągłe doskonalenie usług i produktów,
– inwestowanie w pracowników poprzez podnoszenie ich kwalifikacji,
– zachęcanie pracowników do stosowania innowacyjnych rozwiązań procesowych oraz technologicznych,
– badanie satysfakcji klienta i dążenie do jej zwiększania,
– ulepszanie Systemu Zarządzania.
Atena została doceniona i wielokrotnie wyróżniona, m.in. przez Forbesa, Dziennik Gazetę Prawną, a także wysoko oceniana w rankingach m.in.: Teleinfo 500 w zakresie ubezpieczeń, Gazela Biznesu, czy ComputerWorld TOP 200.
Jeśli potrzebujesz fachowego wsparcia IT dla swojej firmy, zachęcamy do kontaktu:
Trójmiasto:
ul. Rzemieślnicza 33
81-855 Sopot
tel.: + 48 58 768 07 00
fax: + 48 58 768 07 01
e-mail:sales@atena.pl
Warszawa:
ul. Al. Jerozolimskie 65/79
00-697 Warszawa
Nasze biuro jest na 2 piętrze, pokój 3.170
tel.: + 48 22 654 32 81
fax. + 48 22 654 24 11